sobota, 23 kwietnia 2016

I will live my life

"Nie interesuje mnie, jak zarabiasz
 na życie. Chcę wiedzieć, za czym
 tęsknisz i o czym ośmielasz się 
 marzyć wychodząc na spotkanie
 tęsknocie swego serca.
 Nie interesuje mnie ile masz lat.
 Chcę wiedzieć, czy dla miłości, 
dla marzenia, dla przygody życia 
zaryzykujesz, że wezmą Cię za głupca"
               - Oriah Mountain Deamer
Czapki z daszkiem są teraz bardzo modne i wiem, że nie wykazałam się tutaj oryginalnością, ale w końcu mamy prawo ubierać to co nam się podoba:) Ćwieki doczepiłam sama, ostatnio postanowiłam, że zacznę przerabiać stare ubrania i po mału zaczynam wdrażać ten pomysł w życie:) Oby tak dalej.
Jest to bardzo dobry sposób, aby dodać trochę świeżości  w swojej szafie.











 jacket- vintage/diy
shirt-bershka
leggins
shoew-converse

2 komentarze:

  1. Fajna stylizacja. Czy mogę wiedzieć ile kosztowała czapka? :) na pewno będę Cię odwiedzać i zapraszam do mnie http://paradisebyadriana.blogspot.com/ :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. 60 zł, bardzo mi miło :)))

    OdpowiedzUsuń