sobota, 16 kwietnia 2016

All the girls stomp your feet like this

Wczoraj, dokładnie 15.04.2016 obchodziła szesnaste urodziny moja najlepsza przyjaciółka Eliza. To nawet za mało powiedziane...traktuje ją jak siostrę i wie o mnie wszystko, naprawdę. Nie ma takiej rzeczy, której bym jej nie powiedziała, ponieważ wiem, że zachowa to tylko dla siebie i moje tajemnice będę u niej absolutnie bezpieczne.
Każdy pragnie mieć przyjaciela, który będzie dla nas na wyłączność. niestety tylko nieliczni mają ten zaszczyt. Znaleźć osobę, która będzie równie szalona, zakręcona jak ty i będzie akceptować twoje wady jest bardzo trudno.
Niektóre przyjaźnie są budowane latami, przychodzą z czasem. Występują również takie gdzie np.: dwie dziewczyny chodzą razem do klasy, a pomimo tego nigdy nie zamieniły ze sobą słowa. Nagle z dnia na dzień zaczynają spędzać razem czas. Mijają 4 lata, nadal się przyjaźnią i dzielą sekrety. Pomimo wielu dni kłótni, przyjaźń dalej trwa. I tak już będzie, na zawsze.

 Podarowałam Elizie kigurumi, onesie, piżame, jak kto woli. Uważam, że jest to naprawdę idealny prezent dla osoby w każdym wieku. Mam również nadzieje, że jej się spodobał, a nie tylko udawała:)  Spanie w nich jest bardzo wygodne, ogon i inne dodatki wogóle nie przeszkadzają, a dodatkowo jest bardzo ciepło. Materiał jest wyjątkowo mięciutki :)
Gwen Stefani-Hollaback Girl (dla Elizy!)









kigurumi- tutumi.pl

3 komentarze:

  1. Kigurumi to świetny prezent. Mojej przyjaciółce również kupiliśmy na urodziny :D Mega się ucieszyła.
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam :)
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się ucieszyła;) Dziękuje za komentarz i miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń