sobota, 12 marca 2016

I'm not afraid to keep on living, I'm not afraid to walk this world alone.

Cześć.Więc tak mam na imię Wiktoria i jestem tu nowa. Mam nadzieje, że wybaczycie mi jeśli coś będzie nie tak, to mój pierwszy post i czuje się trochę dziwnie pisząc tak naprawdę sama do siebie, oby z czasem to się zmieniło:)Nie będę zbyt dużo o sobie teraz pisała, dowiecie się z czasem, z każdym nowym postem dostaniecie nową cząstkę mnie. Będę dodawała posty ze swoimi stylizacjami, niektórym mogą się spodobać niektórym nie. Postanowiłam zacząć od czegoś zwykłego, taki zestaw możecie założyć dosłownie na prawie każdą okazję:impreza,randka,spotkanie ze znajomymi, a nawet do szkoły:) (cytat z tytułu pochodzi z piosenki My Chemical Romance - "Famous last words")










shirt- Stradivarius
 jeans-ZARA
shoes-H&M
jacket-mohito outlet
necklace-mohito outlet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz