niedziela, 13 marca 2016

I only see my goals, I don't believe in failure, Cause I know the smallest voices, They can make it major.

Dzisiaj pierwszy raz od wielu dni wyszło słońce, to taki piękny widok, że rano aż się chciało wstawać. Od razu po kościele postanowiłam zrobić zdjęcia, w końcu pogoda nie może się zmarnować. Bardzo prawdopodobne, że jutro znowu wrócą chmury, deszcz i ogólna szarość.

Dlaczego założyłam bloga?
Każdego dnia budzimy się pełni nowych pomysłów, planów, marzeń. Niestety często brak nam motywacji, aby je zrealizować. Wtedy pojawia się pytanie "Co by było gdyby....?"
Dlatego właśnie podjęłam taką decyzje, nie chce w przyszłości mieć sobie za złe i żałować tego, że byłam tchórzem i nie spróbowałam czegoś nowego. Może akurat okaże się, że jest to coś w czym będę dobra i będę się w tym spełniać. Pamiętajcie, że zawsze trzeba próbować nowych rzeczy,  mieć własne zdanie i nie poddawać się po paru małych upadkach, ponieważ to może być początek czegoś naprawdę niesamowitego. Bycie szczęśliwym jest w tym wszystkim najważniejsze. Zatem zachęcam Was do próbowania jak największej ilości nowych rzeczy:) i zapraszam do obejrzenia moich zdjęć.











jacket-second-hand
shirt-mohito
leggins
shoes-lidl
bag-rynek
watch-jelly watch

7 komentarzy: